Simon & Garfunkel - The sound of silence

6
" Γειά σου σκοτάδι .......φίλε μου παλιέ .......ήρθα να τα ξαναπούμε ......γιατί μια οπτασία γλυκά πλανάται   ......άφησε τους σπόρους της καθώς κοιμόμουν ........και το όραμα που φύτευσε  στο μυαλό μου .......ακόμα παραμένει ......μέσα στον  "ήχο"  της σιωπής ......"

" Σ΄  ανήσυχα όνειρα ......μόνος περπατώ .......σοκάκια και καλντερίμια .........δίπλα στο φωτοστέφανο μιας λάμπας του δρόμου σηκώνω τον γιακά μου ........κρύο και υγρασία με μαστίζει .....όταν ξαφνικά μια λάμψη διαπερνά τα μάτια μου .......σκίζοντας την νύχτα στα δύο ......αγγίζοντας ......τον ........
...."ήχο" της σιωπής ......."

" Και στο γυμνό  φώς είδα .......δέκα χιλιάδες ανθρώπους .....μπορεί και περισσότερους .......άνθρωποι μιλούσαν χωρίς φωνή .......άνθρωποι άκουγαν χωρίς ακοή ......άνθρωποι γράφαν τραγούδια .......που οι φωνές ποτέ δεν μοιράζονται ......και κανείς δεν τολμούσε να ενοχλήσει  ......τον "'ηχο"  της σιωπής ........."

" Ανόητοι είπα ...........δεν ξέρετε ότι η σιωπή σαν τον καρκίνο μεγαλώνει .....?......ακουστε τα λόγια μου ......ίσως σας διδάξουν .......πιάστε τα χέρια μου.........ίσως σας "αγκαλιάσουν" .......αλλά οι λέξεις μου ........σαν σταγόνες βροχής έπεσαν ......αντηχώντας ..........στα πηγάδια της σιωπής ......" 

" Και οι άνθρωποι στα γόνατα πέσαν ........προσευχήθηκαν ......στον Θεό της λάμψης ..........και το σήμα  φώτισε τις προειδοποιήσεις στις λέξεις που σχημάτισαν .......και είπαν τα σημάδια .......τα λόγια των προφητών είναι γραμμένα στους τοίχους του μετρό ......στις  "εργατικές κατοικίες " ......και ψυθιρίζονται στους  "ήχους"  της σιωπής ......."




Στίχοι Paul Simon.....
Το έγραψε το 1964 λίγο μετά απο την αποφοίτηση του απ΄  το κολέγιο σε ηλικία 21 ετών ......και το τραγούδησε ντουέτο με τον φίλο του Art Garfunkel ......
Έκανε 6 μήνες να ολοκληρώσει τους στίχους .......

Στίχοι όλο μηνύματα  όπως....... "άνθρωποι μιλούν αλλά .......δεν λένε τίποτα .........έχουν αυτιά ....αλλά δεν ακούν" .......στοχεύουν εύστοχα στο πρόβλημα της ανθρώπινης επικοινωνίας .....ενώ ......τα λόγια των προφητών είναι σε πολύ απλότερα και λαικά μέρη γραμμένα ........

Μια κιθάρα .....μια απλή μελωδία και ένας ποιητικός και βαθύς στίχος ήταν αρκετά για να το λατρέψει ο κόσμος ......και εγώ μαζί του ......







6 Response to Simon & Garfunkel - The sound of silence

12 Απριλίου 2011 στις 10:49 π.μ.

Φιλιπς, επειδή κ εγώ είχα μεινει, με αυτό το αριστούργημα,
Δες πού κόλλησα επίσης.
http://youtu.be/g5NuNryG6w4
μια πανέμορφη 2η εκτέλεση (που συνήθως δεν είναι εξίσου καλές)
που μου θυμίζει κάτι μεταξύ νανουρίσματος και προσευχής! Οι άτιμοι, του πάει παρα πολύ του συγκεκριμένου τραγουδιού.
Τι λες κ εσύ?
Καλημέρες.

12 Απριλίου 2011 στις 2:02 μ.μ.

Καλημέρεςςςςςς!!!

Συμφωνώ απόλυτα Στέλλα !!!
Έχει ακριβώς την χροιά που περιγράφεις και αξίζει ν΄ ακούσει κάποιος και αυτή την εκτέλεση !!!

13 Απριλίου 2011 στις 12:08 π.μ.

Αχρηστη πληροφορία :
Ηθελα να σ' ενημερώσω οτι μου κόλλησες ΟΛΗ μερα
αυτό το τραγούδι, και για να σταματήσω να το τραγουδάω, πριν παω για νανι, ξαναάνοιξα το
πισι, για να μπω στην σελίδα σου, να το ξανακούσω -μπας κ μου περάσει το κόλλημα-
και να σ' ενημερώσω για το τι μου κανες κακουργε!
Φιλια.

13 Απριλίου 2011 στις 12:35 π.μ.

Εγώ όμως αντιπαρέρχομαι ....και λέω ότι καλά σου έκανα !!!!

Είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για κοιμηθείς πιο εύκολα και κάνεις γλυκά όνειρα !!!

Φιλιά !

13 Απριλίου 2011 στις 4:12 μ.μ.

Δεν σ' ευχαριστώ.
Φαίνεται εξάλλου.

13 Απριλίου 2011 στις 4:34 μ.μ.

Να σε καλά Στέλλα !!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...