Rory Gallagher - Shadow play

2
" Kάτω απ΄ το σκληρό φώς του μεσονυκτίου ........αστέρια συγκρούονται .......σκιές
πετούν ......τρέχουν .....αναζητούν ......και κρύβονται ........δεν είμαι ακόμα σίγουρος .....
ποιό ρόλο παίζω σε αυτό το θέατρο σκιών ......."

" Στο μισώφος αυτής της τρελής νύχτας ......ακούω μια απόμακρη φωνή .....κοιτάζω πίσω .......ένα χαμόγελο σφιχτό αντικρύζω ......μα χάνεται απ΄τα μάτια μου ......."

" Πείτε μου γιατί .....όλοι αλλάξαν σ ΄ αυτό το θέατρο σκιών .........?......πρέπει να βρώ τον δρόμο μου ......σ΄αυτό το θέατρο σκιών ......"

" Ήχοι με συντρίβουν .......ακούω γέλιο ..........τα φώτα χάνονται μακριά .......νιώθω λίγο περίεργα μέσα μου .......λίγο Τζέκυλ ........λίγο  Χάιντ ........."

" Οι σκέψεις τρέχουν μανιασμένα .......ελεύθερες ......σαν παιδιά .........μες την νύχτα .......μια λεπτή δέσμη .....μαγικής λάμψης .......διαπερνά το σκηνικό .....πείτε μου ..........γιατί τίποτα δεν δείχνει ίδιο.........σ ΄αυτό το θέατρο σκιών .......πρέπει να βρώ τον δρόμο μου .......να ξεφύγω ......βοηθήστε με να βρώ διέξοδο .....σ΄ αυτό το θέταρο σκιών ......"




Στίχοι Rory Gallagher .
To έγραψε το 1978 ........
Λυρισμός και ποίηση σε όλο το μεγαλείο .....Η διπλή φύση του παλεύει ζητώντας διέξοδο .....
Κάπως έτσι έζησε και ο ίδιος ....ένας σεμνός καλλιτέχνης ....απ΄τους μεγαλύτερους κιθαρίστες που έχουν περάσει ποτέ .....ακροβατούσε στην πραγματικότητα και το όνειρο .....την συμβατική ζωή και την ξέφρενη .....με αλκοόλ και τα μπλούζ του συντροφιά .......







ενώ για  όσους θέλουν ν΄απολαύσουν την τεράστια ικανότητα του μόνο στα σολαρίσματα του συγκεκριμένου κομματιού ας ρίξουν μια ματιά και στο παρακάτω ........

2 Response to Rory Gallagher - Shadow play

Ανώνυμος
9 Απριλίου 2011 στις 9:43 μ.μ.

Αψογος.........Ποσα χρονια ειχα να το ακουσω!!!!Πολλα χρονια.........

11 Απριλίου 2011 στις 2:35 π.μ.

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου ......

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...