The Rolling Stones - Paint it black

1
" Βλέπω μια κόκκινη πόρτα ......μα την θέλω βαμμένη μαύρη .......όχι χρώματα πλέον .....να γίνουν όλα μαύρα ......βλέπω τα κορίτσια να περπατούν ντυμένα στα καλοκαιρινά τους ......γυρνάω το κεφάλι μου μέχρι να φύγει το σκοτάδι μου ........"

" Βλέπω μια σειρά αυτοκινήτων ......και είναι όλα μαύρα........μαζί με τα λουλούδια και την αγάπη μου που ποτέ δεν θα επιστρέψουν ..........βλέπω ανθρώπους να γυρνούν απότομα το κεφάλι τους στην θέα μου .......συμβαίνει όπως καθημερινά η γέννηση ενός μωρού  ......."

" Κοιτάζω βαθιά μέσα μου .....βλέπω την καρδιά μου μαύρη .....βλέπω την κόκκινη πόρτα μου .....θα πρεπε να ΄ταν  μαύρη .......ίσως καλύτερα να χαλαρώσω .....να μην αντιμετωπίζω τα γεγονότα .....δεν είναι εύκολο όταν ο κόσμος σου είναι μαύρος .........."

" Θα πάψει η πράσινη θάλασσα μου να γίνεται μπλέ ......ποτέ δεν θα ευχόμουν να σας συμβεί αυτό που μου συνέβει .........αν κοιτάξω βαθιά μέσα στο ηλιοβασίλεμα ......βλέπω την αγάπη μου να χαμογελάει ........"

" Βλέπω μια κόκκινη πόρτα ......μα την θέλω βαμμένη μαύρη .......όχι χρώματα πλέον .....να γίνουν όλα μαύρα ......βλέπω τα κορίτσια να περπατούν ντυμένα στα καλοκαιρινά τους ......γυρνάω το κεφάλι μου μέχρι να φύγει το  σκοτάδι μου ........"

" Θέλω να δω τα πάντα μαύρα ......σαν την νύχτα .......μαύρα σαν κάρβουνο ......τον ήλιο να σβηστεί απ΄τον ουρανό .......τα πάντα μαύρα ........"

Στίχοι Mick Jagger και  Keith Richards........

Οι ίδιοι που έγραψαν το γεμάτο χρώματα και αισιοδοξία ΄She' s  a  rainbow ' το 1967 ........ένα χρόνο νωρίτερα έγραψαν αυτό το απόλυτα καταθλιπτικό τραγούδι .......
Συμβολικό τραγούδι .......ίσως μιλάει  για την ψυχολογική κατάσταση που μπορεί να φέρει η  απώλεια της αγαπημένης σου .......  " Βλέπω μια σειρά αυτοκινήτων  ......και είναι όλα μαύρα ( κηδεία ) ........μαζί με τα λουλούδια και την αγάπη μου που ποτέ δεν θα επιστρέψουν .........."     
φυσικά   "ποτέ δεν θα ευχόμουν να σας συμβεί αυτό που μου συνέβει ........."
ενώ  ......" αν κοιτάξω βαθιά μέσα στο ηλιοβασίλεμα ( παράδεισος)  ......βλέπω την αγάπη μου να χαμογελάει  ........"

Ή μπορεί ν΄ αναφέρεται στον αποτροπιασμό απέναντι στον πόλεμο ........άλλωστε είχε χρησιμοποιηθεί και σαν μουσικό θέμα σε σχετικό ρεπορτάζ μετά τον πόλεμο του Βιετνάμ .......

Ή μπορεί απλά να αναφέρεται στην ψυχολογική κατάσταση που ενώ τα πάντα γύρω μας είναι γεμάτα     " χρώματα"   εμείς αδυνατούμε να τα δούμε ....θέλουμε να τα βάψουμε μαύρα ....όπως και η διάθεση μας .......   ή όπως στην καθομιλουμένη λέμε ........" έχω τις μαύρες μου ....."


ποιός δεν το χει πάθει ....?.......










Ενώ εδώ είναι μια κάπως διαφορετική εκτέλεση του Eric Burdon & War ( μια Καλιφορνέζικη funk μπάντα ) το 1971
 




1 Response to The Rolling Stones - Paint it black

9 Απριλίου 2011 στις 1:48 π.μ.

Καταπληκτικό τραγούδι που δυστυχώς ταιριάζει με την σημερινή μου διάθεση....
Συμβολικό τραγούδι .......ίσως μιλάει για την ψυχολογική κατάσταση που μπορεί να φέρει η απώλεια της αγαπημένης σου ....... όπως πολύ ομορφα λένε οι στιχοι. Μόνο που για μένα "χάθηκε" μια αγαπημένη φίλη και πραγματικά λυπάμαι γιαυτό.

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...