The Police - Roxanne

3
" Roxanne ( Ρωξάνη ) .......δεν χρειάζεται να βγείς στο " πεζοδρόμιο"  .....αυτές οι μέρες πέρασαν .....δεν χρειάζεται να πουλάς το σώμα σου τις νύχτες .......Ρωξάνη .........δεν χρειάζεται να φορέσεις αυτό το φόρεμα σήμερα .......περπατώντας στους δρόμους για χρήματα ......δίχως να νοιάζεσαι αν είναι σωστό η όχι ......"

" Σ'  αγάπησα από  τότε που σε γνώρισα .......και χωρίς να θέλω να στο επιβάλω .... πρέπει απλά να σου ομολογήσω πως αισθάνομαι .....ποτέ δεν θα μπορούσα να σε μοιραστώ με κάποιον άλλο ......"

" Έχω πάρει πλέον τις αποφάσεις μου ........γι αυτό ......βγάλε το μεηκάπ σου .......στο ζητάω για μια και τελευταία φορά ....... λάθος δρόμο τράβηξες ........."

" Ρωξάνη ......δεν χρειάζεται να βγείς ξανά στο "πεζοδρόμιο" ..........."




Στίχοι Sting .....
Mια εικόνα απο μερικές πόρνες που κάναν πιάτσα κοντά σε ένα ξενοδοχείο που έμενε η μπάντα στο Παρίσι .....ήταν αρκετή για να γεννήσει αυτούς τους στίχους .....


Ο έρωτας μπορεί να ξεπεράσει το οποιοδήποτε παρελθόν ..........

Το έγραψε το 1977 και έγινε μεγάλη επιτυχία  για τον στίχο...... την χαρακτηριστική μελωδία του .......αλλά και την καταπληκτική φωνή του Sting......ενώ δεν υπήρχε πάρτυ της εποχής εκείνης που να μην το ακούσεις .....




3 Response to The Police - Roxanne

13 Απριλίου 2011 στις 4:08 μ.μ.

...Τωρα, συγγνώμη κ πάλι,αλλά πες μου,
δεν to περίμενες οτι- εγώ ειδικά - θα πρότεινα το "Roxanne" του ΜOulin Rouge????? οχι,πες αλήθεια?
http://youtu.be/QnlXgbIrWnQ
εξάλλου περιγράφεται ΤΟΟΟΟΟΣΟ γλαφυρά... ο έρωτας!
First! there's desire...Then! Suspicion...Jealusy...Anger....
Ασε που το έχω κάνει και ιστορία από την λατρεία που του χω...
http://stellafox.blogspot.com/2011/03/fool-moon-film-noir-mood-goodbye.html
(αν δεν εχεις κάτι καλύτερο να κάνεις...θα χαρώ
να το διαβάσεις).

13 Απριλίου 2011 στις 4:32 μ.μ.

Xαχαχαχαχαχα .....μια απ τις ευχάριστες συμπτώσεις της ζωής !!!!
Και το βίντεο πολύ ωραίο .....
Την ταινία δεν την έχω δει αλλά την βάζω στα υπ όψιν !

13 Απριλίου 2011 στις 4:55 μ.μ.

να την βάλλεις Φιλιππε, γιατί να μην την βάλλεις? Απιθανη είναι! (βεβαια ειναι μιουζικαλ, το είδος που σιχαίνονται ολοι οι αντρες...αλλα δωστου μια ευκαιρια)...
Εγώ σε παραλληλισμό με σένα, εχω θέμα με τις ταινιες....πως μιλάει καποιος για τα συναισθηματά του με τραγούδια?
ε, εγώ μιλάω με ταινιες.... βλέπω τα πάντα
σχεδόν, εδώ κ χρόνια....

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...