Gary Moore - Still Got The Blues

9
" Συνήθιζα με ευκολία .....να δίνω την καρδιά μου ......αλλά ανακάλυψα με τον σκληρό τρόπο .....ότι υπάρχει αντίτιμο γι΄αυτό .....βρήκα  ότι η αγάπη δεν έγινε φίλος  μου ....έπρεπε τόσα χρόνια να το ΄χα μάθει  ......."

" Τόσο παλιά ..........έχει περάσει πολύς καιρός .....αλλά ακόμα έχω συναισθήματα για σένα μέσα μου ...."

" Συνήθιζα με ευκολία .........να ερωτεύομαι ξανά .....αλλά ανακάλυψα με τον σκληρό τρόπο .....ότι είναι ένας δρόμος που οδηγεί στον πόνο ......βρήκα ότι η αγάπη.......ήταν κάτι περισσότερο από ένα παιχνίδι.....παίζεις για να κερδίσεις .......μα στο τέλος χάνεις την ίδια ......"

" Τόσο παλιά ..........έχει περάσει πολύς καιρός .....αλλά ακόμα  έχω συναισθήματα για σένα μέσα μου ...."

" Τόσα χρόνια .........απο τότε που πρωτοείδα το πρόσωπο σου .....αλλά εδώ .....στην καρδιά μου ......υπάρχει ένα κενό .......εκεί που βρισκόσουν ....."

" Τόσο παλιά ..........έχει περάσει πολύς καιρός .....αλλά ακόμα  έχω συναισθήματα για σένα  μέσα μου ...."

" Παρόλο που οι  μέρες έρχονται και φεύγουν ....ένα πράμα έμαθα ......ότι είμαι ακόμα ερωτευμένος μαζί σου ...."



Στίχοι Garry Moore......
Το έγραψε το 1990 και έγινε απ τις πιό αγαπημένες ροκ μπαλάντες .....
Ήταν μια εποχή που έκανε το πέρασμα από ένα  πιο ΄σκληρό  ΄ πρόσφατο παρελθόν ( Thin Lizzy) στην αγαπημένη μελωδία του .....τα μπλούζ .....
Αυτά που ήταν και τα πρώτα που αγάπησε στην αρχή της καριέρας του ενώ έχει βρεθεί δίπλα σε μεγάλους μπλουζίστες  όπως B.B. King , Albert King .....  που αναγνώρισαν το μεγάλο ταλέντο που είχε .......
Από τους μεγαλύτερους κιθαρίστες που πέρασαν ποτέ με το δικό του προσωπικό στύλ .......



9 Response to Gary Moore - Still Got The Blues

4 Απριλίου 2011 στις 11:48 μ.μ.

Λατρεμένη υπέροχη μπαλάντα !!!!!

5 Απριλίου 2011 στις 12:37 π.μ.

Ναι είναι υπέροχη και κατ ΄ εμέ πολύ ερωτική .....

9 Απριλίου 2011 στις 9:15 μ.μ.

Φιλπς, αν μου επιτρέπετε,
η ελεύθερη μετάφραση της πρότασης "still got the blues for you" - μιας και ειναι εκφραση ιδιωματισμου-
ειναι "ακόμα έχω συναισθήματα για σένα".
(ακόμα ειμαι ερωτευμένος μαζί σου...)
Καλησπερες.

11 Απριλίου 2011 στις 1:05 π.μ.

Και το ρωτάς ???
Εννοείται και οπουδήποτε βλέπεις κάτι να το λες !!!
Η αλήθεια είναι ότι όταν το μετέφραζα ειχα το ίδιο δίλημμα ...Ακριβώς στην επόμενη ανάρτηση του Alvin Lee το επεσήμανα κιόλας ......Ο όρος μπλούζ πέρα από τεχνική παιξίματος και μελωδίας στο βάθος χρόνου μπορέι να εννοεί και συνάισθημα .....και αυτό ακριβώς κάνει και εδώ...

Επειδή όμως κάποιοι μπορεί να μην το γνωρίζουν το διορθώνω !!!

11 Απριλίου 2011 στις 12:53 μ.μ.

ΩΩΩΩ....! :) (blushing)

11 Απριλίου 2011 στις 4:37 μ.μ.

( Νο reason !!!! )

Ανώνυμος
30 Μαΐου 2011 στις 9:26 μ.μ.

teleio tragoudi

30 Μαΐου 2011 στις 11:13 μ.μ.

Πράγματι απ΄τα πιό "χαλαρωτικά" μπλούζ !!!

18 Μαρτίου 2021 στις 11:41 μ.μ.

Υπέροχο ερωτικό τραγούδι!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...