Elvis Costello - I want you

0
" Mωρό μου ........σ΄ αγαπώ .......πολύ περισσότερο απ΄ όσο μπορώ να ορίσω ......δεν νομίζω ότι μπορώ να ζώ μακριά σου .....και ξέρω ότι ποτέ δεν θα μπορέσω........"

" Μωρό μου σε θέλω τόσο .......τρομάζω μέχρι θανάτου .....μόνο το σ΄ αγαπώ έρχεται στο στόμα μου ......οτιδήποτε άλλο είναι χάσιμο ανάσας .......σε θέλω .........έζησες την στιγμή  σου ....αλλά .....δεν περνάς καλά πλέον εκεί .......χαράζεις τον τοίχο με τα νύχια σου .......πρόσεχε αγάπη μου ......μπορεί να καταρεύσεις ......."

" Ξύπνησα ...και ένας μας έκλαιγε .....είπες ......νεαρέ πιστευω ότι ¨πεθαίνεις¨ ........εάν χρειάζεσαι μια δεύτερη γνώμη .....όπως δείχνεις τελευταία .......μπορείς να κοιτάξεις μες τα μάτια μου ........αναρίθμητοι οι τρόποι που σε θέλω.........έδειχνες να το βλέπεις ......μα φαίνεται ξέχασες .....κάποτε ήσουν  γενναιόδωρη...."

" Είναι αυτά τα χαζά πραγματάκια ......για τα οποία η καρδιά μου ραγίζει ........ο τρόπος που ανασηκώνεις τους ώμους σου ........να ξέρω .....ότι σε ανακαλύπτει επιδερμικά ......η εικόνα του να σε γδύνει ......σου πέταξε κάτι κουρελιασμένα κοπλιμέντα ......τόσο αφελής .......πίστεψες όταν σου είπε ΄σε  θέλω΄ ......."

" Σε θέλω ........η αλήθεια δεν πληγώνει .........είναι σαν το σκοτάδι που σε τρομάζει χωρίς λόγο ........αλλά με τον καιρό ........βλέπεις ξεκάθαρα ........έλα λοιπον .....πληγωσε με ......μετά θα περάσει ........φοβάμαι ....πως δεν ξέρω που να σταματήσω ........δεν ντρέπομαι να σου πω πόσο έκλαψα για σένα ......θέλω να μάθω τα  ΄δικά μας ΄  πράγματα που έκανες μαζί του ......ν ΄ ακούσω ότι σ ΄ ευχαριστεί περισσότερο απ ΄ ότι εγώ ......θα μπορούσα να ήμουν ένα τίποτα μπροστά σ΄αυτό που σημαίνει αυτός για   σένα ......ψυθιρίζεις στο αυτί τ΄όνομα του όταν σε ξαπλώνει στο πάτωμα ......??........" 

" Όχι αγάπη μου ..........όχι μ΄αυτόν τον κλόουν ......σε θέλω ........έζησες την στιγμή  σου ....αλλά .....δεν περνάς καλά πλέον εκεί .......σε θέλω .........κανείς δεν μπορεί να σε ποθήσει περισσότερο .......ολη μέρα και όλη νύχτα ......σε θέλω .........θα συνεχίζω να το λέω για πάντα .......θα συνεχίσω να νιώθω έτσι ......μέχρι να μου το σκοτώσεις .........."


Στίχοι Elvis Costello.
Ένα από τα πιο ερωτικά τραγούδια που έχουν γραφτεί ποτέ .....
Υπέροχοι στίχοι ........υπέροχη μελωδία .........
Τα λόγια περισσεύουν ......απολαύστε το ......




No Response to "Elvis Costello - I want you"

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...