Derek And The Dominos - Layla

6
" Τι θα κάνεις όταν μένεις μόνος .......και κανείς δεν είναι δίπλα σου ......?.......τρέχεις και κρύβεσαι για πολύ καιρό .........ξέρεις πως φταίει γι αυτό......... απλά η ανόητη περηφάνεια σου ......."

"  Λέιλα .....στέκομαι στα γόνατα........Λέιλα ......σε ικετεύω αγαπημένη μου .......Λέιλα ......αγάπη μου .....δεν θα ξεδιαλύνεις το ταραγμένο μου μυαλό .....?  "

" Προσπάθησα να σε παρηγορήσω........όταν ο γέρος σου σ΄ απογοήτευσε ......σαν χαζός...... σε ερωτεύτηκα .......γύρισες ολόκληρο τον κόσμο μου ανάποδα ......."

"  Λέιλα .....στέκομαι στα γόνατα........Λέιλα ......σε ικετεύω αγαπημένη μου .......Λέιλα ......αγάπη μου .....δεν θα ξεδιαλύνεις το ταραγμένο μου μυαλό .....?  "

" Ας κάνουμε το καλύτερο για μας......πριν τρελαθώ........σε παρακαλώ μην λές  .......πως δεν υπάρχει διέξοδος .....και ότι μάταια σ΄αγάπησα ......"

"  Λέιλα .....στέκομαι στα γόνατα........Λέιλα ......σε ικετεύω αγαπημένη μου .......Λέιλα ......αγάπη μου .....δεν θα ξεδιαλύνεις το ταραγμένο μου μυαλό .....? 



Στίχοι Eric Clapton......
Το έγραψε το 1970 ......και ουσιαστικά αναφερόταν στην τότε γυναίκα του George Harrison ( Beatles ) ονόματι Pattie ......

Τόσο μεγάλος ήταν ο έρωτας του που δεν δίστασε να το ηχογραφήσει ......
Λίγο το τραγούδι .....λιγο τα προβλήματα που έτσι κι αλλιώς είχε ήδη στον γάμο της ......και το 1974 χώρισε και έζησε μαζί με τον Clapton ενώ  το 1979 παντρεύτηκαν.....
Οι σχέσεις του με το φίλο του παρέμειναν άριστες .....μέχρι και στον γάμο τους παρευρέθει ο Harrison μαζί με τα άλλα μέλη των Beatles ........

Πραγματικά δύσκολο ......για έναν άνθρωπο με την εμβέλεια και αναγνωρισιμότητα που έχει ο Clapton .....να γράψει τέτοιο τραγούδι για την γυναίκα του πολύ καλού του φίλου ......

Δίκαια λοιπόν χαρακτηρίστηκε σαν ένα από τα πιο ερωτικά τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ ......









Ενώ  .............. δεν πρέπει να παραλείψω και την υπέροχη ( thanks Στέλλα ) unplugged    εκτέλεση του Eric  Clapton                                                                      





                                                                      

6 Response to Derek And The Dominos - Layla

27 Απριλίου 2011 στις 8:35 π.μ.

...βάλλε και την slow version..
εχει άλλη χάρη...
Καλημέρα.

27 Απριλίου 2011 στις 2:35 μ.μ.

χρονια πολλα!Χριστος Ανεστη! αγαπημενο μου τραγουδι,τελειο και τι να πεις για την απιστευτη ιστορια του?? ε.ρ.ω.τ.α.ς... ο.0

27 Απριλίου 2011 στις 9:25 μ.μ.

Στέλλα καλημέρες .....
Slow εννοείς την 3λεπτη ηχογράφηση τους για ραδιοφωνικούς σταθμούς ???


Μαρία χρόνια σου πολλά και εσένα !!!!
Είδες τι ωραία ιστορία ....????........

27 Απριλίου 2011 στις 9:33 μ.μ.

Μην μου πεις οτι δεν ξερεις ΑΥΤΗΝ την Version!!!!!

http://youtu.be/9_jpWumPnxc

Την λατρέψαμε εξίσου :)

27 Απριλίου 2011 στις 9:50 μ.μ.

Στέλλα τώρα κατάλαβα !!! και φυσικά και την ξέρω και καλό είναι να την προσθέσω και αυτήν !!!

Επίσης κάτι βασικό για την οριτζιναλ 7 λεπτη ηχογράφηση που ενδέχεται να σε κάνει να την εκτιμήσεις ακόμα περισσότερο είναι το εξής ....
Η δεύτερη κιθάρα του συγκροτήματος είναι ο μεγάλος Dwayne Allman και απο το 3 λεπτό και μετά αν παρατηρήσεις πάιζει σαν χαλί την κιθάρα του με άκουσμα βιολιού ( αφιερωμένο στον μεγάλο Jazz μουσικό Charlie Parker ) .....ενώ πουθενά δεν υπάρχει βιολί !!! και επίσης το δεύτερο κομμάτι είναι πιάνο ακουστικό ....έμπνευση του ντράμερ τους Jim Gordon ......ένας από τους πιο ταλαντούχους στο είδος του ποτέ ....ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια ....βρίσκεται κλεισμένος σε ψυχιατρείο .....:)

27 Απριλίου 2011 στις 10:22 μ.μ.

μας τρελαινετε με τις γνωσεις σας!!!!!
Τα σεβη μου :)

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...