Bob Dylan - Sara

2
" Έγειρα σ΄εναν αμμόλοφο ........κοίταξα τον ουρανό ........θυμήθηκα ........όταν τα παιδιά ήταν μικρά ......κι έπαιζαν στην παραλία ........ήρθες πίσω μου ......σ ΄ ένιωσα να περνάς δίπλα ......ήσουν πάντα τόσο κοντά ...... σχεδόν σε κατέκτησα .........."

" Σάρα .......Σάρα ........κάτι σ ΄έκανε ν ΄αλλάξεις τις σκέψεις σου ...........Σάρα .....Σάρα .....τόσο εύκολα το βλέπω ........μα τόσο δύσκολο να το ορίσω ......."

" Ακόμα τα βλέπω να παίζουν με τα κουβαδάκια τους στην άμμο .......τρέχουν να τα γεμίσουν στο νερό .........βλέπω τα κοχύλια να πέφτουν απ΄τα χέρια τους τρέχοντας πρός τον λόφο ........"

" Σάρα .......Σάρα .......γλυκέ αγνέ μου άγγελε .........έρωτα της ζωής μου ........Σάρα ......Σάρα .......λαμπερό μου διαμάντι ......απόκρυφη γυναίκα μου ......"

" Κοιμάμαι  στο δάσος .....νύχτα δίπλα στην φωτιά .....εκεί που αγωνίστηκες για την ψυχή μου ........και την εξύψωσες παρά τις αντιξοότητες ..........ήμουν τόσο νεός για να το αναγνωρίσω ..........και το έκανες με τόσο σθένος που μόνο ένας φύλακας άγγελος θα μπορούσε ......."     

" Σάρα .......Σάρα .......όπου κι αν ταξιδεύουμε ......ποτέ δεν χωρίζουμε ......Σάρα .....Σάρα ......όμορφη κυρία ......αγαπημένη της καρδιάς μου ......"

" Ακόμα ακούω τους ήχους .....απ τα καμπανάκια των μεθοδιστών κάτω στο δρόμο......είχα γιατρευτεί .....μόλις τα κατάφερα ......μένοντας για μέρες στο Τσέλσυ χοτέλ ....γράφοντας το "Sad eyed lady of the Lowlands"  για σένα ......"

" Σάρα .......Σάρα ......... είναι όλα τόσο καθάρια.....λαμπερά  ......ποτέ δεν μπορώ να τα ξεχάσω .......Σάρα ......Σάρα .........το να σ΄αγαπώ είναι κάτι που ποτέ δεν θα μετανιώσω ......"


" Πως σε γνώρισα ......ούτε που ξέρω ......ένας αγγελιοφόρος μ΄ έστειλε σε μια τροπική καταιγίδα .........στεκόσουν τον χειμώνα ......φεγγαρόφως στο χιόνι ......και στην Lily Pond Lane( οδός) όταν ο καιρός ήταν ζεστός ........" 


" Σάρα .......Σάρα........σκορπιός σε βαμβακερό ύφασμα .......Σάρα .....Σάρα........συχώρεσε την αναξιότητα μου ........" 

" Τώρα η παραλία ερήμωσε ........εκτός από μερικά φύκια και ένα παλιό ναυάγιο που κείται στην ακτή ......πάντα ήσουν δίπλα μου  .....όποτε σε ζήτησα .....μου δωσες προσανατολισμό ......και το κλειδί της πόρτας σου ......."  

" Σάρα .........Σάρα........γοητευτική νύμφη ......με τόξο και βέλος .........Σάρα .......Σάρα.......ποτέ μην μ΄αφήσεις ......μην μ΄ εγκαταλείψεις ........."  



 Στίχοι Bob Dylan......
Tραγούδι εμπνευσμένο από την πρώτη γυναίκα του την Sara Lawndes....και μητέρα τριών παιδιών του.........καθώς και το "Sad eyed lady of the Lowlands" - το οποίο θεωρεί ότι είναι ότι καλύτερο έχει γραψει ποτέ του-  γραμμένα και τα δύο στην δύση της συμβίωσης τους ......

Η Sara ήταν σταθμός για τον Dylan .....την γνώρισε το ΄65 και απ την πρώτη ματιά την ερωτέυτηκε ........Δεν άργησαν να παντρευτούν , σε τελείως κλειστό κύκλο , κρατώντας το γάμο τους κρυφό για κάποιους μήνες .....Μείναν μαζί μέχρι το ΄77 οπου και χωρισαν , τα 'καλύτερα' 12 χρόνια δημιουργίας του δηλαδή ......
Ήταν η μούσα του .....πηγή έμπνευσης ......αστρολόγος και προφήτης του ......μια ιερή και μυστικιστική σχέση γι αυτόν .....
Έτσι εμπνεύστηκε αυτούς τους υπέροχους , ποιητικούς στίχους....... απ  αυτούς που μόνο ο Dylan μπορεί να γράψει .......
Επίσης έχω προσθέσει και τους στίχους που περιλαμβάνει μια 6λεπτη ηχογράφηση του τραγουδιού στην μετάφραση μου ( είναι το τονισμένο κομμάτι ) οπότε μην το ψάχνετε στην συγκεκριμένη εκτέλεση ......

Στο βίντεο που παραθέτω ( από προσωπική μου συλλογή ) είναι μονταρισμένα πλάνα απο την ίδια την Sara και τον Dylan με στιγμές απο την προσωπική τους ζωή κάτι που για μια και μόνη φορά έκανε ( τόσο προσωπική δημόσια έκθεση)
Η μελωδία δε είναι υπέροχη ......απολαύστε το .......




2 Response to Bob Dylan - Sara

Ανώνυμος
1 Απριλίου 2011 στις 8:20 π.μ.

πολύ όμορφο τραγούδι, είχα χρόνια να το ακούσω
να είσαι καλά

καλημέρα

1 Απριλίου 2011 στις 5:59 μ.μ.

Καλημέρες Silena !!!
Σ΄ ευχαριστώ πολύ .....είναι και μένα από τ ΄ αγαπημένα μου ......

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...