The Animals - We gotta get out of this place

2
" Σ΄ αυτό το βρώμικο παλιό κομμάτι της πόλης .......που ο ήλιος αρνείται να λάμψει .......οι άνθρωποι μου λένε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσπαθήσεις ......"

" Τώρα το κορίτσι μου είναι τόσο νέο και όμορφο ......αλλά ένα πράγμα ξέρω στα σίγουρα .........εδώ...........
πεθαίνεις πρίν την ώρα σου ......είμαι σίγουρος ....."

" Κοιτάχτε τον μπαμπά μου στο κρεβάτι...... αργοπεθαίνει ......είδα τα μαλλιά του ν ΄ ασπρίζουν .......πέταξε την ζωή του δουλεύοντας σαν σκλάβος .....ναι ......το είδα ......."

" Δούλεψε σκληρά ....... όπως και γω......ολημερίς μωρό μου ......"

" Πρέπει ν ΄ αφήσουμε αυτό το μέρος .......είναι το τελευταίο που μας έμεινε να κάνουμε ......μωρό μου ......υπάρχει καλύτερη ζωή για μας.......κάπου μακριά ....με κάποιο τρόπο ......το ξέρω ......."

" Τώρα το κορίτσι μου είναι τόσο νέο και όμορφο ......αλλά ένα πράγμα ξέρω στα σίγουρα .......εδώ...............
πεθαίνεις πρίν την ώρα σου ......είμαι σίγουρος ....."

" Κοιτάχτε τον μπαμπά μου στο κρεβάτι ...... αργοπεθαίνει ......είδα  τα μαλλιά του ν ΄ ασπρίζουν .......πέταξε την ζωή του δουλεύοντας σαν σκλάβος .....ναι ......δούλεψε σκληρά ......."

" Δουλεύω σκληρά ολημερίς και γω μωρό μου ......"

" Πρέπει ν ΄ αφήσουμε αυτό το μέρος .......είναι το τελευταίο που μας έμεινε να κάνουμε ......μωρό μου ......υπάρχει καλύτερη ζωή για μας.......κάπου μακριά ....με κάποιο τρόπο ......πίστεψε μωρό μου ....κατά βάθος το ξέρεις και ΄συ ......"




Στίχοι Barry Mann και  Cynthia Weil.
Ζευγάρι στο στίχο αλλά και στην ζωή το έγραψαν το 1965......ενώ την ίδια χρονιά το ηχογράφησαν και το κυκλοφόρησαν οι Animals......
Καλή ιδέα ......γιατί η ιδιαίτερη φωνή του Burdon έδωσε ακόμα μεγαλύτερη ένταση και δράμα  στους στίχους - κατ εμε- ........

Υπέροχοι στίχοι ....πολλές φορές έχει τύχει να τους ¨ ακούσω ¨ στην ζωή μου από κόσμο ....που θέλει  να φύγει απο έναν καταραμένο τόπο ....που ονειρεύεται μια νέα αρχή ......μια διέξοδο .......



2 Response to The Animals - We gotta get out of this place

Ανώνυμος
15 Απριλίου 2011 στις 11:27 π.μ.

Και δεν είναι μια δουλειά, μια πολή ή ένα χωριό αυτό απ'το οποίο θέλουμε συχνά να δραπετεύσουμε.
Είναι μια άχαρη ζωή που έχουμε πάρει λάθος.
Γιατί στο βάθος ξέρουμε οτι δεν είμαστε εδώ για να μαζεύουμε λεφτά και να λαχταράμε να αποκτήσουμε ολοένα και περισσότερα υλικά αγαθά, ούτε για να καταναλώνουμε με μανία.
Αλλά για να αγαπάμε και να ζούμε με ηρεμία σε αρμονία με το περιβάλλον, φύση και ανθρώπους.
Καλημέρα!

16 Απριλίου 2011 στις 2:08 μ.μ.

AnD καλημέρες !!!

Πολύ σωστά επισημαίνεις και αυτή την οπτική .......
Λες ¨στο βάθος ξέρουμε¨ .....μην παίρνεις κι όρκο ότι όλοι ξέρουνε ......

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...