Screamin' Jay Hawkins - I put a spell on you

8
" Σου ΄κανα  μάγια .......γιατί είσαι δικιά μου ......."


" Καλύτερα .....σταμάτα όσα κάνεις ......δεν ηρεμώ .....όχι δεν θα ηρεμήσω ......."


" Ξέρεις δεν τ΄ αντέχω .......γυρνάς τριγύρω .........΄ θα  ΄πρεπε  να ΄ξερες καλύτερα ΄  .........γιατί δεν αντέχω .....με προσβάλεις ......"  

" Σου ΄κανα  μάγια .......γιατί είσαι δικιά μου .......σ΄ αγαπώ .....σ΄αγαπώ ότι και να ΄σε ......και δεν νοιάζομαι   αν δεν με θέλεις .......είμαι δικός σου τώρα ....μ΄ακούς .....σου  ΄κανα μάγια .....γιατί είσαι δικιά μου ....."

Στίχοι Jay Hawkins.
Το έγραψε μετά απο ένα μεγάλο φαγοπότι και μεθύσι ....ούτε καν το θυμόταν .....ώσπου το ηχογράφησε και λόγω του θέματος πρόσθεσε μια άψογη θεατρική εικόνα καθώς και ουρλιαχτά ....
Έκτοτε ο πρώην ¨ήρεμος¨  μπλουζίστας Jay συνέχισε στο νέο  μοτίβο και αγαπήθκε πάρα πολύ απ΄ τον κόσμο αφήνοντας την προσωπική του σφραγίδα σε ότι έκανε ......
Έχει τραγουδηθεί στην συνέχεια από πάρα πολλά  μεγάλα ονόματα .
Εγώ ξεχωρίζω τρεις εκτελέσεις .....
Την αυθεντική και αξεπέραστη





εδώ σε μια έξοχη ερμηνεία απο την μοναδική Nina Simone με Jazz στοιχεία




και τέλος εδώ σε μία rock εκδοχή από τους Creedence Clearwater Revival               

                       

8 Response to Screamin' Jay Hawkins - I put a spell on you

9 Απριλίου 2011 στις 9:29 μ.μ.

πωωωωω, χτυπησες φλέβα τώρα.
Επι σειράν αιώνων, το αγαπημένο μου κομματι.
Σου προτείνω ανεπιφύλακτα τις εκτελέσεις,
του αγαπημενου joe cokker,
της ΘΕΑΣ Natasa Atlas (απίθανη εκτέλεση)
και του
εναλλακτικου Μarilyn Manson

11 Απριλίου 2011 στις 2:34 π.μ.

Πράγματι πολύ καλές εκτελέσεις και αυτές αλλά ο Hawkins ......μοναδικός ......
Μιας και λατρεύεις τον Hawkins δες εδώ
http://www.youtube.com/watch?v=ZRWn3zYas_I&feature=related
έναν απο τους μπαμπάδες της μπλούζ μουσικής και προτεργάτης της ομάδας Δέλτα ( Μισσισιπής) τον Charlie Patton .....και άκουσε το δικό του ουρλιαχτό ....

11 Απριλίου 2011 στις 3:17 μ.μ.

! 1)ευχαριστώ που με μαθαινεις (σοβαρά με τρελαινει αυτό που κάνεις, ευχαριστώ)
2)δεν μπορώ να πω οτι τρελάθηκα (δυστυχώς ειμαι παντα πολυ ειλικρινης)
2)ΟΜΩΣ, δεν μπορώ να αποφύγω τον συνειρμό με
παλιό ελληνικό ρεμπετικο
Μα ΙΔΙΟ!!!!
Παρακαλώ να συνεχίσετε να μας μαθαίνετε όμορφα πράγματα.
Ευχαριστούμε.

11 Απριλίου 2011 στις 4:27 μ.μ.

1 ...όταν νιώθω ότι μπορώ να ΄βοηθήσω΄ σε οποιοδήποτε επίπεδο χαίρομαι πάρα πολύ να το κάνω !!!

2 ...Το εκτιμώ και το απαιτώ ...( ειλικρίνεια ! ) και θα είμαι και εγώ ειλικρινής... όταν το πρωτάκουσα ούτε και εγώ τρελάθηκα ....απ την άλλη όμως όπως πολύ σωστά έχεις πει και εσύ τα μπλούζ είναι τα ρεμπέτικα της Δύσης ...και μάλιστα το συγκεκριμένο έχει γραφτεί στις αρχές του 19 ου αιώνα ...πατάει δε στο κλασσικό ....αρχέγονο στύλ των μπλούζ ....δλδ πατώντας την Μι και και Σι νότα αλλά με ύφεση δίνοντας βαθύτερη τονικότητα .....ενώ το μέτρο είναι δωκάμετρο δλδ κυλιόμενο και επαναλαμβανόμενο ....οι στίχοι δε ακολουθούν το ίδιο μοτίβο ....πέντε- έξι κουβέντες ...απάντηση απ την κιθάρα ...και ούτε καθ εξής .....
Η θεματολογία των στίχων θρησκεία ......μάγια ....γυναίκα ...αγρότης ... ανθρακωρύχος....σκλάβος ....

Αυτή ήταν η γέννεση και μετέπειτα τα μπλούζ εμπλουτιστήκαν απο άλλες τεχνικές και όργανα γεννώντας πολλές παραλλαγές αλλά ....και τον όρο συναίσθημα βαθύ ....το βαθύτερο της καρδιάς .....

Αφού λοιπόν τo ξανάκουσα ....και έχοντας ακούσει και ένα σωρό παραλλαγές εκτίμησα περισσότερο τον ΄μπαμπα΄ που στην ουσία ενέπνευσε ένα τεράστιο μουσικό ρεύμα !!!!!
Σεβασμός στην Ιστορία ....
( παρόλα ταύτα εξακολουθεί να μου φαίνεται βαρύ !!!)

3... απαντήθηκε ήδη :)

4... ( blushing )

12 Απριλίου 2011 στις 10:57 π.μ.

:)))παπυρος λαρους Ελλήνικα!!!!
Θησαυρός εισαι.
Κeep going, DASKALE!

12 Απριλίου 2011 στις 2:20 μ.μ.

Nα σε καλά Στέλλα !!!

Κολλητός μου φίλος χρόνια ....και μεγάλος μουσικός είναι ο Σεραφείμ ....( παρακολουθεί και εδώ ....) ....έχει 3 ακουστικές κιθάρες......4 ηλεκτρικές .....μαντολίνο .....φυσαρμόνικα ....και πάρα πολλές μουσικές γνώσεις ....η αγάπη του είναι τα μπλούζ .....οπότε φανταζεσαι τι πλύση εγκεφάλου μου έχει κάνει !!!!

13 Απριλίου 2011 στις 12:12 π.μ.

Τους χαιρετισμόυς μου και τα σέβη μου στον
Κυριο Σεραφείμ, λοιπόν. (Δεν θα χες πλυση εγκεφάλου αν δεν καθόσουν να την πάθεις....
αρα....)

13 Απριλίου 2011 στις 12:36 π.μ.

Mωρέ τα θέλω και γώ .....χαχαχαχαχαχα

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...