The Rolling Stones - Gimme Shetler

0
" Μια καταιγίδα απειλεί .......την  ίδια μου την ζωή ......αν δεν βρω καταφύγιο ....θα χαθώ ......"

 "Ο πόλεμος παιδιά .....είναι ........απλά ένας πυροβολισμός μακριά ......"

" Βλέπω την φωτιά να σαρώνει .....τον ίδιο μου τον δρόμο .......σαν κόκκινο χαλί λάβας απλώνεται .....ο τρελός ταύρος έχασε τον δρόμο του ......."

"Ο πόλεμος παιδιά .....είναι ...........απλά ένας πυροβολισμός μακριά ......"

" Βιασμός ......φόνος .....είναι .......απλά ένας πυροβολισμός μακριά ......."

" Πλημμύρες απειλούν την ίδια μου την ζωή ......δώστε μου καταφύγιο ....αλλιώς θα σβήσω ......."

"Ο πόλεμος παιδιά .....είναι .........απλά ένας πυροβολισμός μακριά .....σου λέω ......η αγάπη αδελφή μου ....είναι .........απλά ένα φιλί μακριά .........."

Στίχοι Mick Jagger - Keith Richards.
Καθαρά αντιπολεμικό τραγούδι . Όταν γράφτηκε λάμβανε χώρα ο πόλεμος στο Βιετνάμ αλλά σαφώς αφορά γενικότερα τους πολέμους .....
Διαχρονικότατο όμως αν αναλογιστεί κανείς ότι ακόμα και στις μέρες μας ετησίως γίνονται 4 πολέμοι και 30 σοβαρές διενέξεις παγκοσμίως ....
Τίποτα δεν άλλαξε τελικά .....και είναι τόσο απλό ....κάθε πόλεμος είναι πολύ κοντά ....όσο ένας πυροβολισμός ....αλλά η αγάπη ακόμα κοντύτερα ....απλά ένα φιλί ....
 


No Response to "The Rolling Stones - Gimme Shetler"

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...