Paul Anka - Put your head on my shoulder

0
" Γύρε το κεφάλι σου στον ώμο μου ....αγκάλιασε με..... μωρό μου .....σφίξε με δυνατά .....φανέρωσε μου ......πόσο μ΄ αγαπάς ......"

" Ακούμπησε τα χείλια σου στα δικά μου ...αγάπη μου .....δεν θα με φιλήσεις μωρό μου ?.....απλά ένα αποχαιρετιστήριο φιλί ....και που ξέρεις .....μπορεί να ερωτευθούμε ......"

" Ο κόσμος λέει ότι η αγάπη είν΄ ένα παιχνίδι .....που δεν μπορείς να κερδίσεις ......αλλά υπάρχει τρόπος ....θα τον βρώ ....και   αυτή  η ανοησία θα καταριφθεί ..."

" Γύρε το κεφάλι σου στον ώμο μου ....ψυθίρισε μου στ΄ αυτί ..... μωρό μου .....λέξεις που θέλω ν΄ ακούσω .....πες μου πόσο μ ΄ αγαπάς ......."

"  Γύρε το κεφάλι σου στον ώμο μου ....ψυθίρισε μου στ΄ αυτί ..... μωρό μου .....λέξεις που θέλω ν΄ ακούσω .....γύρε το κεφάλι σου στον ώμο μου ......"

Στίχοι Paul Anka .
Nοσταλγική , ταξιδιάρικη  και συνάμα τρυφερή μελωδία .....
Γράφτηκε το 1959 και έγινε μια απ τις μεγαλύτερες επιτυχίες του φοβερού Paul Anka ......




No Response to "Paul Anka - Put your head on my shoulder"

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...