Paul Anka - Papa

2
" Ολημερίς ... ο πατέρας  δουλεύει ....βοηθώντας να τα φέρουμε βόλτα ......να ΄χουμε να φάμε ....να συνεχίσω να φοράω παπούτσια .....τις νύχτες αγκαλιά  ....με τακτοποιεί στο κρεβάτι  .......φιλώντας με αφού έχουμε πει τις προσευχές μας ....υπήρξαν στιγμές θλίψης και δακρύων ......τις προσπεράσαμε .....είμασταν δυνατοί ....οι καιροί σκληροί .....αλλά ο μπαμπάς δυνατός ......η μαμά δίπλα του ......μεγάλωσα μαζί τους εύκολα.....οι στιγμές ...πετούσαν ....τα χρόνια πέταξαν ......μεγάλωσαν .........μεγάλωσα ......" 

" Η μητέρα δεν ήταν καλά .....το γνώριζε ο μπαμπάς ....και βαθιά μέσα της το  ΄ξερε και ΄κείνη.....όταν πέθανε......κατέρρευσε .....σπάραξε ....Θεέ μου ....γιατί αυτή και όχι εγώ ??? ....."

" Τις νύχτες  αποκοιμιόταν στην κουνιστή πολυθρόνα της ......ποτέ δεν ανέβηκε πάνω ....δεν θα την έβρισκε ........μια μέρα  είπε .......γιέ μου ....είμαι περήφανος για τον τρόπο που μεγάλωσες .....μπορείς να τραβήξεις τον δρόμο σου ....." ναι .....θα είμαι μια χαρά"  ........υπάρχουν πράγματα που πρέπει να κάνεις .....τόποι να γνωρίσεις .....και τα μάτια του βούρκωσαν καθώς μου είπε αντίο ......¨  

" Κάθε φορά που φιλώ τα παιδιά μου ... ....λατρεύω ...την σοφία στα λόγια του πατέρα μου ......¨ γιε μου ...τα παιδιά σου μεγαλώνουν μες  απο σένα ......δίδαξε τα .....και δυνατά θα πάρουν τον δρόμο τους ¨ ........." 

" Θυμάμαι κάθε λέξη που έλεγε ...........φιλάω τα παιδιά μου και προσεύχομαι .....να με θυμηθούν ...... πόσο προσεύχομαι να θυμηθούν τα λόγια μου κάποια μέρα ......"

Στίχοι Paul Anka .....
Ένα σπανιότατο τραγούδι απο τις προσωπικές σημειώσεις του Paul Anka ....δεν ακούστηκε ποτέ σε δίσκο του ....μόνο ζωντανά ........
Κάθε φορά που το ακούω η συγκίνηση μου είναι μεγάλη ....Θεωρώ ότι είναι ότι πιο ανθρώπινο έγραψε ο Anka ποτέ του ......ένα μάθημα ζωής ......
Το αφιερώνω στους γονείς μου ........στους γονείς σας .....σε σας .....να σε καλά Paul Anka .......



2 Response to Paul Anka - Papa

Ανώνυμος
17 Μαρτίου 2011 στις 12:10 π.μ.

υπέροχος!!

17 Μαρτίου 2011 στις 11:57 μ.μ.

Αφιερωμένο και από μένα στον πατέρα μου που έφυγε τόσο νωρίς. Πραγματικά υπεροχο.

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...