Johnny Cash - Folsom prison blues

2
" Ακούω το τρένο να ΄ρχεται .....κυλάει τώρα στην στροφή .....ούτε που μπορώ να θυμηθώ από πότε έχω να δω τον ήλιο ......είμαι κολλημένος στην φυλακή του Φόλσομ ....ο χρόνος σέρνεται ...αλλά το τρένο συνεχίζει να κυλάει προς το Σαν Αντόνιο ......."

" Όταν ήμουν παιδάκι .....η μάνα μου , μου είπε ......γιε μου να είσαι καλό παιδί ....ποτέ μην παίζεις με όπλα .....αλλά πυροβόλησα έναν άνθρωπο στο Ρένο .....έτσι απλά για να τον βλέπω να πεθαίνει ....όταν ακούω το σφύριγμα του τρένου κρατάω το κεφάλι μου και κλαίω ......"

" Στοιχηματίζω υπάρχουν πλουσιόπαιδα εκεί έξω .....τρώνε σε ένα φανταχτερό αμάξι ....πιθανότατα πίνουν καφέ........καπνίζουν πούρα ......το προσπερνάω ...ξέρω ότι δεν μπορώ να είμαι ελεύθερος .....αλλά αυτό που με βασανίζει είναι ότι κινούνται ......"

" Αν ποτέ με αφήσουν ...αν το τρένο ήταν δικό μου .....θα μετακινούσα την γραμμή μακριά απ ΄εδώ ....εκεί που θέλω να μείνω ......και θ΄ άφηνα το μοναχικό του σφύριγμα ν΄ απλώνει τα μπλούζ μου μακριά ........"

Στίχοι Johnny Cash.....
O πολυταξιδεμένος Cash γύρισε απ΄ άκρη σ΄ άκρη όλη την Αμερική. Οι country καταβολές του , του το επέβαλαν .....Αγάπησε και ύμνησε τον απλό κόσμο .....τον εργάτη , τον φτωχό , τον επαίτη , τον φυλακισμένο , τον επαρχιώτη , τον μετανάστη ......την βασική σύσταση της αμερικάνικης κοινωνίας δηλαδή .....
Έλαβε ένα γράμμα απο έναν φυλακισμένο .... Στην φωνή και στους στίχους του έβλεπε την αλήθεια ....έτσι δεν δίστασε να εμφανιστεί ζωντανά στην φυλακή  του Φόλσομ .....
Ελάχιστοι θα τόλμαγαν κάτι τέτοιο .... έδωσε ζωή - έστω και για μια βραδιά- , όνειρο  και ελπίδα ....

2 Response to Johnny Cash - Folsom prison blues

Ανώνυμος
10 Μαρτίου 2011 στις 10:56 π.μ.

εκπληκτικός Johnny Cash!! Μου αρέσει τρομερά, μπράβο!!

μια καλημέρα από μένα

10 Μαρτίου 2011 στις 5:07 μ.μ.

Καλημέρα Silena...
Πράγματι πολύ καλός και ανθρώπινος ο Johnny Cash.
Μεγάλος καλλιτέχνης ...

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...