Elvis Presley - Suspicious minds

1
" Πιαστήκαμε σε παγίδα ....δεν μπορώ να ελευθερωθώ .....γιατί σ αγαπώ πάρα πολύ μωρό μου .....γιατί δεν βλέπεις ...τι μου κάνεις ....όταν δεν πιστεύεις λέξη απ όσα λέω ???......."


" Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε μωρό μου με καχύποπτες σκέψεις ....και δεν μπορούμε να χτίσουμε τα όνειρα μας ....σε καχύποπτες σκέψεις ....."


" Έτσι αν ένας παλιός φίλος ....μου.... πετάξει ένα γειά .....θα βλέπω ακόμα υποψία στα μάτια σου ????....ξεκινάμε τα παλιά ....ρωτώντας με που ήμουν ? .....δεν μπορείς να δείς ότι αυτά τα δάκρια είναι αληθινά ???...κλαίω ........"


" Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε μωρό μου με καχύποπτες σκέψεις ....και δεν μπορούμε να χτίσουμε τα όνειρα μας ....σε καχύποπτες σκέψεις ....."


" Αχχχ άσε την αγάπη μας να επιβιώσει .....και σκούπησε τα δάκρια απ τα μάτια σου .....ας μην αφήσουμε αυτό το ωραίο πράγμα να πεθάνει .......όταν γλυκιά μου ξέρεις ότι ποτέ δεν σου  είπα ψέματα ....."


" Πιαστήκαμε σε παγίδα ....δεν μπορώ να ελευθερωθώ .....γιατί σ αγαπώ πάρα πολύ μωρό μου .....γιατί δεν βλέπεις ...τι μου κάνεις ....όταν δεν πιστεύεις λέξη απ όσα λέω ???......."




Στίχοι  Mark James .
Μετά από επτά χρόνια απουσίας απο το Νο 1 των charts αυτό το τραγούδι ξαναέφερε τον Elvis στην κορυφή ...και ήταν και η τελευταία φορά μέχρι τον θάνατο του .....
¨Έυκολοι ¨ στίχοι αλλά μια μελωδία υπέροχη ....







1 Response to Elvis Presley - Suspicious minds

Ανώνυμος
3 Μαρτίου 2011 στις 11:29 π.μ.

Πραγματικά υπέροχη μελωδιά
Τελικά ο Ελβις έχει άξια τον τίτλο του "βασιλιά"
Ρούλα

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...