Deep Purple - Soldier of fortune

6
" Συχνά σου έχω πει ιστορίες ....σχετικά με τον τρόπο που έζησα ...ένας περιπλανώμενος .....περιμένοντας την μέρα που θα έπιανα τα χέρια σου ....τραγουδώντας σου τραγούδια .....ίσως τότε πεις .....έλα ....ξάπλωσε δίπλα μου ....αγάπησε με ......και φυσικά θα έμενα ..."  

" Αλλά γερνάω ......και όσα τραγούδησα .....ηχώ στο βάθος .....όπως ο ήχος ενός ανεμόμυλου που γυρίζει .....νομίζω ......πάντα θα μείνω ένας μισθοφόρος ......."

" Πολλές φορές υπήρξα ταξιδιώτης ......ψάχνοντας κάτι καινούριο ...σε μέρες παλιές ....με κρύες νύχτες .....περιπλανήθηκα  χωρίς εσένα ....αλλά τα μάτια μου νόμισα σε είδαν εκεί κοντά μου .....αν και .....η ΄φαντασία΄ μου με μπερδεύει ....φαίνεται ότι δεν είσαι εδώ ......"

" Αλλά γερνάω ......και όσα τραγούδησα .....ηχώ στο βάθος .....όπως ο ήχος ενός ανεμόμυλου που γυρίζει .....νομίζω ......πάντα θα μείνω ένας μισθοφόρος ......."

Στίχοι David Coverdale , Ritchie Blackmore.......
Aπόλυτα μελαγχολική μπαλάντα .....για μισθοφόρους της ζωής ....που περιπλανιώνται ....λαχταρώντας να βρούνε αυτόν-ην  που θ ΄ ακούσει τα τραγούδια τους ....την ζωή τους ...το είναι τους .....
Παρότι στα υπόλοιπα μέλη των Deep Purple δεν άρεσε το συγκεκριμένο εγώ το βρίσκω υπέροχο .....

6 Response to Deep Purple - Soldier of fortune

Ανώνυμος
15 Μαρτίου 2011 στις 9:14 π.μ.

αυτό μαζί με μια καλημέρα!!

15 Μαρτίου 2011 στις 3:33 μ.μ.

Φοβερή Pj Harvey .... αυτή τίναξε την κακιά μοίρα απο πάνω της ...

Καλημέρες Silena και ευχαριστώ !!!

12 Απριλίου 2011 στις 11:28 π.μ.

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ???????????????????????
αυτό ειναι ανέκδοτο!!!!!!
Εμείς στην εφηβεία ζούσαμε κ αναπνέαμε μ αυτό το κομμάτι...
Αν μου επιτρέπετε πάλι,κ δεν γίνομαι κουραστική,
θα θελα να σας προτείνω το εξής.
Η γενικότερη έννοια εδώ του "Soldier of Fortune"
είναι "τυχοδιώκτης"
και τα "τραγούδια που τραγούδησα ,ηχούν στο βάθος" ειναι "αυτά που έζησα ,οι εμπειρίες" ηχουν στο βάθος (παρελθόν).
Το παραθέτω, γιατί κάναμε ολόκληρους "καυγάδες" με μεγαλύτερα παιδιά τότε, που ξέραν αγγλικά και το δίναμε ο καθένας στον δάσκαλο των αγγλικών του για μετάφραση κι ειχε γίνει ενας χαμός του "τι θελει να πει ο ποιητης"
κι ειχαμε καταλήξει ολοι μαζί στον "τυχοδιώκτη" της ζωής...με την έννοια του "συλλεκτη εμπειριών" (οχι την στεγνή έννοια) που αναπολλεί την πρώτη (?) του αγάπη...

Ετσι για ν' ανταλλάσουμε αποψεις κ βιώματα.

12 Απριλίου 2011 στις 3:53 μ.μ.

Kι όμως Στέλλα δεν τους άρεσε και περισσότερο απ ότι θυμάμαι στον Ritchie Blackmore....ξέρεις ...οι μικροίντριγκες που υπάρχουν στις μπάντες ....το θεωρούσε πολύ αργό ...μεγαγχολικό .....ίσως και γιατί ξεχώριζαν τα φωνητικά σε αντίθεση με την κιθάρα ....τι να πώ ....οι ίδιοι το έχουν πει όπως και για το Blind man .....

Καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς και έτσι το έχω λάβει και εγώ......έβαλα την λέξη μισθοφόρος όχι κυριολεκτικά βέβαια ....αλλά με την εξής έννοια .....ένας μισθοφόρος πάει στον πόλεμο ....εναν πόλεμο που δεν "νιώθει" και τόσο πολύ ....έναν πόλεμο που πιθανότατα θα παρατούσε αν του κόβαν την αμοιβή έναν πόλεμο που αναγκάζεται να πάει καθαρά για βιοποριστικούς λόγους ....όπως και ο ήρωας της ιστορίας ....πόλεμος είναι η ζωή του ....που τον μαθαίνει ιστορίες .....εμπειρίες .....που τις διηγέιται .....αλλά χάνονται τα λόγια του .....ανταπόκριση δεν βρίσκει .....και αν έβρισκε ...φυσικά και θα τον παρατούσε και θα έμενε....στην πρώτη ? ( δεν έχει σημασιά ούτε και φαίνεται αλλά σίγουρα στην σημαντικότερη ) αγάπη του και μεγαλώνει ....κουράζεται ....και με πίκρα διαπιστώνει ότι για πάντα θα μείνει ένας ΄μισθοφόρος΄
........



Αυτό που κάνεις το εκτιμώ βαθύτατα ....
Δεν είμαι μεταφραστής ....ούτε τα Αγγλικά μου είναι τα καλύτερα .....όπως και τα Ελληνικά μου ....αλλά ότι ανεβάζω εδώ μέσα είναι τραγούδια που αγάπησα ...ένα κι ένα για τους δικούς μου λόγους ....τα οποία προσπαθώ όσο μπορώ να τα αποδώσω καλύτερα με τον τρόπο μου ....
Περισσότερο όμως απ όλα εκτιμώ τον διάλογο όπως κάνεις εσύ πχ ....που δίνει βοήθεια και σε μένα και σε όποιον τύχει και βρεθεί εδώ για να κατανοήσει λίγο καλυτερα το κάθε τραγούδι .......

12 Απριλίου 2011 στις 7:05 μ.μ.

ουτε το "blind Man" τους άρεσε?????????
Τι μυστήρια τρένα ήταν αυτοι οι Σκουροι Μωβ ρε Φιλιπς????? Αν είναι δυνατόν!!!!!!(αλλο αγαπημενο)

Σωστός!

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Είναι σημαντικό να το "ακουω" να το λες εσύ, γιατί λατρέυω την σελίδα σου!Ειμαι φαν - αν δεν το χες καταλάβει δηδ- και χαίρομαι που δεν σε κουράζω, ελπίζω οταν και αν συμβεί αυτό, να μου το επισημάνεις.
Τυχαίνει να ναι τα ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ τραγουδια ΠΟΛΥ κόσμου αυτα... ακόμα κ σε νεότερες γεννιες...
Να σαι καλα.

12 Απριλίου 2011 στις 11:51 μ.μ.

Eπ ουδενί λόγο δεν με κουράζεις !!!
Η παρουσία σου μου δίνει χαρά ...

Και ειλικρινά ο τρόπος παρεμβαίνεις είναι πολύ χρήσιμος :)

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...