The Animals - The house of the rising sun

6
" Υπάρχει ένα σπίτι στη Νέα Ορλεάνη ......το λεν σπίτι του ανατέλλοντος ήλιου ......κι έγινε η καταστροφή πολλών δύστυχων παιδιών .....Θεέ μου...... ξέρω ότι υπήρξα  κι' εγώ  ένα..."

" Η μάνα μου ήταν μοδίστρα .....μου έραβε καινούρια μπλού τζήν.....ο πατέρας παίχτης του πόκερ .....εκεί στην Νεά Ορλεάνη ....."

" Τώρα το μόνο που ένας παίχτης του πόκερ χρειάζεται ....είναι μια βαλίτσα και μια μπαγκαζιέρα .....και η μόνη στιγμή που απολαμβάνει .....είναι όταν μεθάει ....."

" Μητέρες ......πείτε στα παιδιά σας ......να μην κάνουν όσα εγώ έκανα .....ξοδεύοντας την ζωή μου στο σπίτι του ανατέλλοντος ήλιου ......."

" Λοιπόν ......το ΄να μου πόδι πατάει στον σταθμό ....τ'  άλλο στο βαγόνι .....γυρνάω πίσω στη Νέα Ορλεάνη ......να φορέσω την σιδερένια μπάλα στο πόδι μου ξανά ....." 

" Υπάρχει ένα σπίτι στη Νέα Ορλεάνη ......το λεν σπίτι του ανατέλλοντος ήλιου ......κι έγινε  η καταστροφή πολλών δύστυχων παιδιών .....Θεέ μου...... ξέρω ότι υπήρξα  κι' εγώ ένα......."

Η πιο επιτυχημένη εκτέλεση αυτού του τραγουδιού έγινε απο τους Animals το 1964 φτάνοντας το στο Νο 1 της Αμερικής , Καναδά , Αγγλίας , Σουηδίας , Φινλανδίας ...
Η ιστορία του είναι πολύ πιο πίσω .....κάποιοι λένε ότι γράφτηκε τον 18ο αιώνα .....αναφερόμενο ή σε ένα μπορντέλο ή σε μία γυναικεία φυλακή της Νέας Ορλεάνης ........ενώ ο ίδιος ο κιμπορνίστας των Animals   .....  Alan Price λέει ότι έχει ρίζες στον 16ο αιώνα .....
Γράφτηκε , λέει , για ένα σπίτι - μπορντέλο για την ακρίβεια-  του Σόχο και στο πέρας των χρόνων πέρασε στην Αμερική όπου και αλλάξαν το Σόχο με την Νέα Ορλεάνη.....
Ο στιχουργός του άγνωστος γι αυτό και ανήκει στα τραγούδια εκείνα που δεν έχουν πνευματικά δικαιώματα στίχων ....
Έχει τραγουδιστεί , και συνεχίζει από πάρα πολλούς γνωστούς καλλιτέχνες .....
Πέρα απ όλα αυτά είναι μια πολύ ωραία ιστορία .....ενός διαλυμένου ανθρώπου από το παρελθόν του ......το οικογενειακό αλλά και της ζωής του γενικότερα .....που τον κυνηγάει με μανία .....και επιστρέφει εκεί τελικά .......




6 Response to The Animals - The house of the rising sun

28 Μαρτίου 2011 στις 3:10 π.μ.

Για ακόμα μιά φορά μιά όμορφη και ταξιδιαρική μετάφραση

28 Μαρτίου 2011 στις 3:52 μ.μ.

Eυχαριστώ .....

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2011 στις 10:36 μ.μ.

I love this song! My father used to listen to this song when I was little

30 Μαρτίου 2011 στις 10:46 μ.μ.

I love it very much either Persephone....
Nice lyrics , nice melody but most of all great vocals from Eric Burdon.....

16 Απριλίου 2011 στις 12:24 μ.μ.

επίσης μεγάλωσα με αυτό το τραγούδι...όπως κ οι περισσότεροι της γεννιάς μας...
Αλλά όπως έχεις καταλάβει θα κάνω στο blog σου πάντα , εναν παραλληλισμό του "σημερα".

http://youtu.be/_bDW-YQZVLw

hope you enjoy it. Απίθανη γυναίκα, απίθανη εκτέλεση.

16 Απριλίου 2011 στις 1:51 μ.μ.

Tραγούδι σταθμός .......

Ευχαριστώ για τις αναφορές που κάνεις στο σήμερα !!! ειδικά αν είναι από φωνές οπως της Sinead o Connor !!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...