The Animals - Don t let me be misunderstood

2
" Μωρό μου με καταλαβαίνεις τώρα ??? μερικές φορές αισθάνομαι να τα ¨χάνω ¨ λίγο .....αλλά δεν ξέρεις ότι κανένας ζωντανός ....δεν μπορεί πάντα να είναι ένας άγγελος ???  ......όταν τα πράγματα πάνε στραβά ....δείχνω κακός ....."


" Μα είμαι απλά μια ψυχή που οι προθέσεις της είναι καλές ....ω Κύριε ...μην με αφήνεις να παρερμηνευτώ ....."


" Μωρό μου μερικές φορές είμαι τόσο ξένοιαστος και η χαρά μου είναι δύσκολο να κρυφτεί .....άλλες πάλι είμαι τόσο σκοτισμένος ...έτσι  αναγκάζεσαι να δείς και αυτή την πλευρά μου ...."


" Μα είμαι απλά μια ψυχή που οι προθέσεις της είναι καλές ....ω Κύριε ...μην με αφήνεις να παρερμηνευτώ ....."


" Αν είμαι νευρικός θέλω να ξέρεις .....ότι ποτέ δεν θέλω να το φορτώσω  πάνω σου .....η ζωή έχει προβλήματα και παίρνω το μερίδιο μου ...ποτέ δεν ήθελα να σε φορτώσω ....επειδή σ αγαπώ ...μωρό μου δεν βλέπεις ότι είμαι άνθρωπος ....έχω σκέψεις όπως ο καθένας ....μερικές φορές μελαγχολώ για κάποιες μικροανοησίες που έχω κάνει ......"


" Μα είμαι απλά μια ψυχή που οι προθέσεις της είναι καλές ....ω Κύριε ...μην με αφήνεις να παρερμηνευτώ ....."
 
Στίχοι Bennie Benjamin, Gloria Caldwell και  Sol Marcus.
Πρωτοτραγουδήθηκε απο την Νina Simone το 1964. Oι Animals ένα χρόνο μετά το τραγούδησαν  κάνοντας το μεγάλη επιτυχία. Ο ίδιος ο Eric Burdon θεωρεί ότι έχει παρεξηγηθεί πολλές φορές στην ζωή του απο ανθρώπους που ήταν δίπλα του ...


Ποιός όμως μετά απο χρόνια συμβίωσης δεν βλέπει ομοιότητες με το νόημα του τραγουδιού ...???
Πραγματικά ανθρώπινοι στίχοι ......








2 Response to The Animals - Don t let me be misunderstood

Ανώνυμος
3 Μαρτίου 2011 στις 11:35 π.μ.

" Μωρό μου μερικές φορές είμαι τόσο ξένοιαστος και η χαρά μου είναι δύσκολο να κρυφτεί .....άλλες πάλι είμαι τόσο σκοτισμένος ...έτσι αναγκάζεσαι να δείς και αυτή την πλευρά μου ...."
Μαγικό !!!!
Το επαναλαμβάνω απλώς για να δείξω ότι ο συγκεκριμένος στίχος είναι πραγματικά αυτό που βλέπουμε και βιώνουμε χωρίς πάντα να θέλουμε.
Ρουλα

12 Απριλίου 2011 στις 4:02 μ.μ.

Έτσι είναι Ρούλα ...... η ζωή και η συμβίωση έχει δύο όψεις που δυστυχώς τις βλέπουμε και ακόμα δυστυχέστερα μένουμε στις κακές πολλές φορές.......οι οποίες όμως δεν έχουν απαραίτητα και κακές προθέσεις .....

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...