Uriah Heep-Lady In Black

2
" Ήρθε  ένα πρωί .....ένα μοναχικό Κυριακάτικο πρωινό ......τα μαλλιά της ανέμιζαν στο χειμωνιάτικο αεράκι......δεν ξέρω πώς με βρήκε .....γιατί στο ΄σκοτάδι΄ περπατούσα και με κύκλωνε καταστροφή απο μια μάχη που δεν μπορούσα να κερδίσω ......."


" Με ρώτησε το όνομα του εχθρού μου ......της είπα ....η ανάγκη κάποιων ανθρώπων να παλέψουν και να σκοτώσουν τ " αδέλφια " τους χωρίς να σκέφτονται την αγάπη ή τον Θεό ......και την ικέτεψα να μου δώσει άλογα να ποδοπατήσω τους εχθρούς μου .....τόσο μεγάλο ήταν το πάθος μου να εξαφανίσω  αυτό το χάσιμο της ζωής μου ...."


" Αλλά μου είπε ότι δεν θεωρεί μάχη αυτό που μειώνει τους ανθρπώπους σε ζώα .... κάτι που τόσο εύκολα αρχίζεις αλλά είναι αδύνατον να τελειώσεις .....για αυτήν ...η " μητέρα όλων των ανθρώπων " με έχει συμβουλέψει τόσο σοφά ώστε να μην φοβάμαι να περπατήσω μόνος ξανά ....και με ρώτησε αν θα πρεπε να παραμείνει ......"


" Κυρία μου άπλωσε το χέρι σου φώναξα και άσε με να ξαπλώσω δίπλα σου ....έχε πίστη και εμπιστοσύνη σε μένα μου είπε .....και γέμισε την καρδιά μου με ζωή ......δεν υπάρχει καμία δύναμη στους αριθμούς ...μην έχεις τέτοια παρανόηση ....αλλά όταν με χρειάζεσαι να είσαι σίγουρος ότι κάπου εδώ κοντά θα είμαι ......."


" Έτσι αφού μου μίλησε γύρισε ....και δεν είχα λόγια να πώ .....στάθηκα και την κοίταζα μέχρι το μαύρο της φόρεμα να χαθεί .......η σκέψη μου πλέον δεν είχε υπάρξει ποτέ  ευκολότερη .....τώρα ξέρω ότι δεν είμαι μόνος βρίσκω μια νέα "καρδιά" κάθε φορά που σκέφτομαι εκείνη την θυελλώδη μέρα ...."


" Και αν μια μέρα έρθει σε σένα .....σκέψου βαθιά μέσα απ την σοφία των λέξεων της .....πάρε κουράγιο απ αυτήν σαν ανταμοιβή ......και δώστης τα χαιρετίσματα μου ......"






 Στίχοι Ken Hensley .......τους έγραψε επηρεασμένος απο το όραμα μια άγνωστης κοπέλας .....




Δεν υπάρχουν  λόγια για αυτούς τους υπέροχους στίχους ....Όλοι έχουμε αισθανθεί απελπιστικά μόνοι στην ζωή μας φέρνοντας ΄φαντάσματα ΄ στο μυαλό μας ....κάνοντας τα ΄αδέλφια΄  μας ...... που μας στοιχειώνουν και δεν μπορούμε να νικήσουμε .....    Η "Lady In Black " ίσως  μπορεί να μας δείξει τον δρόμο ......









2 Response to Uriah Heep-Lady In Black

Ανώνυμος
29 Μαΐου 2011 στις 1:05 μ.μ.

Kalimera file moy .
To video exei aferethei .
Synxaritiria gia tin metafrasi soy an mporeis anevase ena allo videaki.

Panos metal

29 Μαΐου 2011 στις 9:02 μ.μ.

Καλημέρα Πάνο !!!
Έχεις δίκιο συμβαίνουν κι΄ αυτά .....
Ευχαριστώ και πάλι ....

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...