Ντέμης Ρούσσος - Forever and ever

3
" Πάντα , για πάντα μα πάντα θα είσαι αυτός που λάμπει μέσα μου σαν τον πρωινιάτικο ήλιο .....
   πάντα , για πάντα μα πάντα θα είσαι η άνοιξη μου .....το τέλος του ουράνιου τόξου μου και του τραγουδιού που ακούς....."


" Πάρε με πολύ πιο μακριά απ την φαντασία ....είσαι η πραγμάτωση των ονείρων μου ...παρηγοριά μου ....."


" Πάντα , για πάντα μα πάντα θα είσαι τ όνειρο μου .... η αρμονία μου .....τ αγαπημένο ερωτικό μου θέμα .... πάντα , για πάντα μα πάντα πεπρωμένο μου ....θα σ ακολουθώ παντοτινά ...."


" Πάρε με πολύ πιο μακριά απ την φαντασία ....είσαι η πραγμάτωση των ονείρων μου ...παρηγοριά μου ....."


" Πάντα , για πάντα μα πάντα θα είσαι αυτός που λάμπει μέσα μου σαν τον πρωινιάτικο ήλιο .....
   πάντα , για πάντα μα πάντα θα είσαι το πεπρωμένο μου ....θα σ ακολουθώ παντοτινά ....."


 
Τι πιο ερωτικό απο έναν μουσικό , πρώτα απ όλα , με το χάρισμα μιας βελούδινης φωνής .....
Tραγούδι που έγινε τεράστια επιτυχία στην Αγγλία αλλά και σε άλλες χώρες με 50 εκατομμυρια πωλήσεις . Από μία εποχή που μουσικά δεν ήταν και η πιο αγαπημένη στον  Nτέμη Ρούσσο....
Φυσικά ποτέ δεν αρνήθηκε αυτή την εξέλιξη της πορείας του .....














3 Response to Ντέμης Ρούσσος - Forever and ever

Ανώνυμος
25 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:42 μ.μ.

Αφιερωμένος ο κάθε στίχος ... σε σένα !!!
Ρούλα

27 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:02 μ.μ.

Ευχαριστώ !!!!

6 Ιανουαρίου 2017 στις 5:37 μ.μ.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΝ ΓΥΝΑΙΚΑΜΟΥ!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...