Aretha Franklin - Respect

1
" Τι θές ??
   ......μωρό μου το ΄χω ....
   τι χρειάζεσαι ???
   ....ξέρεις ότι το ΄χω .....
  ...το μόνο που ζητώ .....είναι λίγος σεβασμός  όταν γυρνάς σπίτι .....  ''


" Δεν θα ΄σου κάνω στραβή ΄.....όταν λείπεις .......
   δεν θα σου ΄κάνω στραβή΄ γιατί απλά δεν θέλω......
   ...το μόνο που ζητώ .....είναι λίγος σεβασμός  όταν γυρνάς σπίτι .....  ''


" Έιμαι έτοιμη να σου δώσω όλα τα χρήματα μου ....το μόνο που ζητάω σαν ανταμοιβή γλυκέ μου ...
   είναι να το δείξεις με τον τρόπο σου όταν επιστρέψεις σπίτι ....."


" Τα φιλιά σου .... γλυκότερα απ το μέλι ....και μάντεψε ....είναι η ανταμοιβή μου (περισσότερο απο
   χρήματα) .....το μόνο που ζητάω είναι να μου μου τα δίνεις όταν μπαίνεις σπίτι ....."


" Σεβαμός ....βρές τι σημαίνει για μένα .....σεβασμός ....έχε το νού σου ....."


" Κουράστηκα να προσπαθώ  .....δεν με ΄πιάνεις΄ .....και δεν λεώ ψέμματα .....όταν θα ρθεις σπίτι ....
   και βρείς  ότι έχω φύγει .....δικαιούμαι σεβασμό ....έστω  και λίγο ....." 




 
 Στίχοι Otis Redding .
 Η βασίλισσα της soul , r&b  Aretha Franklin δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας σε αυτό το τραγούδι που 
άγγιξε πάρα πολύ κόσμο .....
Όταν της ζητήθηκε να το τραγουδήσει ένιωσε ότι ταίριαζε γάντι στην φωνή της αλλά ακόμα περισσότερο ταυτίστηκε με τους στίχους. Όταν ρωτήθηκε αν είχε παρόμοια εμπειρία στην ζωή της είπε ...ποιός δεν έχει ?......
Πρόσθεσε κατ απαίτηση έναν στίχο  "Sock it to me" ( τάραξε με ???? ) ο οποίος είναι σεξιστική αναφορά και φορέθηκε πολύ σε εκπομπές και ταινίες αφού το είπε .








1 Response to Aretha Franklin - Respect

Ανώνυμος
6 Μαΐου 2011 στις 6:43 π.μ.

Respect

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...